Hoe werkt het personaliseren van kaarten?

Personaliseren
Na het kopen van jouw kaarten zal je een bevestigingsmail ontvangen met een overzicht van de bestelling, 48 uur voor het evenement ontvang je een e-mail met het verzoek om je kaarten te personaliseren. Als je dit hebt gedaan, krijg je de kaarten toegestuurd. In de bevestigingsmail vind je meer informatie over het personalisatie proces.

Voor elk kaartje moet je persoonlijke informatie invullen, zoals voor- en achternaam en het e-mailadres van degene die het evenement zal betreden. Daarnaast is er een verplichte triage ter voorkoming van verspreiding van Covid. Ben je ervan bewust dat deze informatie uniek moet zijn voor ieder kaartje. Vul om deze reden de naam gelijk aan de naam op een geldig identiteitsbewijs (paspoort, ID kaart).

Na het invullen van deze informatie zal je een e-mail ontvangen met jouw gepersonaliseerde kaarten. Als je de kaarten niet binnen 24 uur ontvangen hebt, neem dan contact op met de klantenservice van PayLogic: Customer Service Paylogic.

Let op: i.v.m. covid triage kan personaliseren pas 48 uur voor het evenement.

© Dordrecht Marketing 2021